معرفی وبلاگ

 
با سلام به تمامی محصلین محترم فاکولته فارمسی

سپاس خدای عز و جل راکه مرا یاری داد تا بتوانم برای حل مشکل محصلین فارمسی که نظر به کمبود منابع درسی و کتب مربوطه و عدم دسترسی به خطوط پرسرعت اینترنت قادر به استفاده ازمواد موجود در انترنت نمی باشند این وبلاگ را تاسیس کنم تا هم سهولتی برای هم مسلکان آینده من باشد و هم انگیزه و مفکوره ای باشد برای تقویت حس وطن دوستی و دوری از بخل و کینه میان  قشر محصلین افغانستان.

نکات در مورد مواد درسی :

در مورد مطالب  ارایه شده در این وبلاگ سعی شده که این مطالب به زبان خود محصلین باشد و سعی شده که از کاربرد واژه های که در اجتماع ما رایج نیست اجتناب شود  و مطالب را از زبان و لهجه های خارجی   به لهجه شیرین فارسی دری و پشتو ترجمه نموده ایم. باز هم باید ذکر شود بسیاری از مواد از سایت های مختلف از قبل دانلود شده است و در هم منبع سایت ذکر می باشد که نظر به احترام حقوق کاپی تغییری در آن نیاوردیم همچنان بعضی از مواد علمی متون و پاور پاینت های تحت تدریس در فاکولته می باشد که   با کسب اجازه از اساتید محترم آن را نشر کرده ایم  . همچنان از اثرات محصلین  استفاده به عمل آمده است که با ذکر نامشان نشر می شود .

مواد درسی که برای دانلود آماده ساختیم معمولا نیازمندی محصلان می باشد و با مضامین فاکولته همخوانی دارد مثلا پاورپاینت های استادان و یا سمینار های محصلان که در اختیار ما گذاشته اند.

با توجه به این که ارائه و تکمیل تمام این مواد کار بسا مشکل می باشد بنا از عزیزانی که میل داشته باشند که در این زمینه همکار ما باشند دعوت به عمل می آ ید که ما را در این عمل همکاری نمایند.

 نقد و انتقاد باعث افزایش کیفیت کار ما می شود دوستان عزیز می توانند با نقد و پیشنهادات  موثرشان زمینه  تشویق و  افزایش کیفیت خدمات  را  فراهم بسازند.

طرق تماس با ما:

شماره تماس :۰۷۸۷۷۹۵۵۰۰

ایمیل آدرس : naji1365@yahoo.com

با تشکر    " نجیب الله حکیمی "‌ محصل سال چهارم فاکولته فارمسی 1389

طریقه دانلود نمودن:

می توانید از منوی آرشیو موضوعی که در وبلاگ مشاهده می کنید  کتگوری مواد در دست داشته ما را نظر به نیازمندی خود انتخاب و بر روی لینک دانلود که تهیه شده است کلیک کرده و مطلب را دانلود نمایید باید توجه داشته باشید که ما مطالب را در نظر به محدودیت سایت های ارائه کننده خدمات کلود دردو سایت  opendrive  و 4shared آپلود نموده ایم برای دانلود از سایت فورشیرد باید عضو این سایت باشید البته براحتی و با وارد کردن ایمیل آدرس و یک پاسورد انتخابی به سرعت عضو شده و فایل را دانلود نموده می توانید.

Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید