Community Pharmacy Handbook





Community Pharmacy Handbook








هندبوک فارمسی جامعه  یک راهنمای حیاتی  برای دواسازان اجتماع ، محصلین دوره لیسانس ، کارکنان در دواخانه ها و فارغ التحصیلان فارمسی اطلاعات ضروری در مورد رفتار و عملی که یک فارمسیست در جامعه باید انجام دهد را در یک شکل قابل هضم فراهم آورده  است .هدف از این راهنمای واضح و دقیق برای پاسخ به پرسش های عملی ذیل می باشد مانند :

  •         چگونه می توانم انکشاف مسلکی خود را مدیرت کنم ؟

  •         بهترین راه برای آموزش پروسونل پشتیبانی من چیست ؟

  •         چگونه می توانم به تیم فارمسی ایجاد انگیزه کنم ؟

  •         موضوعات عملی در تاسیس یک سرویس MUR  چیست ؟

  •         چگونه می توانم یک سرویس مدیریت دوایی به خانه های مراقبتی پناهگاهی را ارائه کنم ؟

  •         چگونه  می توانم به طور موثرانه  همراه تیم مراقبت صحی اولیه فعالیت کنم ؟

  •         چگونه می توانم ارزش خدمات فارمسی را ترویج و ترفیع دهم ؟

این کتاب با ارائه مطالعه موارد و تمرینات در هر چپتر به شمول سوالات ساختاری ، خواننده را به تحکیم و تدقیق اطلاعات دست داشته خود و تطبیق در سناریوی معمولی در فارمسی و در جامعه تشویق می کند.


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

            نوعیت فایل : PDF
           حجم فایل : 1.15 MB



















دانلود از سایت 4shared











Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید