Pharmaceutical Drug Analysis 2th






Pharmaceutical Drug Analysis 2th










در طول دو دهه گذشته پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تجزیه دستگاهی و ساخت دستگاههای دقیق و عصری برای تحلیل و تجزیه کیمیاوی انجام یافته است . البته  در این زمینه  توسعه و گسترش سافت ویرهای کمپیوتری مبتنی بر ویندوز برای تعیین و محاسبه معلومات به صورت دقیق تر نسبت به میتودهای دستی دریافت اطلاعات رشد شگفت آوری را تجربه نموده است .
کتاب تجزیه و تحلیل اشکال دوایی شامل شش بخش و 32 فصل مشرح عملی همراه میتودولوژی های تجزیه توصیفی برای کنترول و تضمین کیفیت اشکال دوایی مورد استفاده عموم بوده ، همچنین میتودهای توصیفی و مقداری برای تجزیه ، تشخیص و همچنان خالصیت محصولات دوایی را بخوبی و به صورت مشرح توضیح میدارد .  هدف اصلی تالیف این کتاب معرفی وتشریح واضح میتودهای جدید رایج در حوزه تجزیه فارمسیوتیکی و تاکید بر فکتورهای موثر در تجزیه و حل نمودن مشکلات در سرراه تجزیه انواع محصولات دوایی می باشد . بخش های از این کتاب را شامل اصول استفاده از دستگاهها ، روش کار ، پارامتر های تجربوی و پروسیجر های تهیه سمپل و تست موثریت محصولات نهایی دوایی مثل اشکال دوایی و محاسبات و ... می باشد .
این کتاب یک منبع ارزشمند برای محصلین تحت دوره لیسانس تجزیه اشکال دوایی ، کیمیادانان تضمین کیفیت ، ترینی های صنعتی ، متخصصین دیزاین و کنترول کیفیت اشکال دوایی بوده می تواند .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید


               نوعیت فایل : PDF
              حجم فایل : 3.1 MB














دانلود از سایت 4shared





                                                        







Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید