Chinese & Related North American Herbs 2nd edition



Chinese & Related North American Herbs 2nd edition



این کتاب به عنوان یک حرکت بنیادی در زمینه خلاصه کامل از گیاهان طبی چینایی موجود مطرح شده است .  نسخه اول کتاب گیاهان طبی چینای و گیاهان امریکایی شمالی مربوط به آن  : ارزش های معالجوی و فایتوفارمکولوژی  اطلاعات  جدید و مهم را در داخل یک منبع واحد و خوب رفرنس شده  ارائه نموده بود حالا نسخه دوم این کتاب با الحاق معلومات از 130 گیاهان و 100 منبع جدید درک و تفهیم در مورد مستحضرات گیاهان طبی چینایی را وسعت داده است .
این کتاب نیز به مشابه همان فارمت محبوب نسخه اول دیزاین شده و نویسنده کتاب Thomas Li  موضوعات گرفته شده از منابع مختلف را گردآوری نموده است . جداول ارائه شده معلومات را به صورت خلص بیان داشته طوریکه جدول اول  اجزاء عمده و مقادیر معالجوی بیشتر از 1800 نوع از گیاهان طبی را به ترتیب الفبایی  توسط نام های لاتین و متعاقبا نام های رایج چینایی و انگلیسی معرفی می دارد . جداول دوم و سوم   اطلاعات در مورد 700 نوع گیاهان امریکای شمالی متعلق به انواع مشابه  یا جنس های گیاهان چینایی و یک مقایسه از مواد تشکیل دهنده فعال و مدعی ارزش معالجوی را بیان می دارد .  سه ضمیمه هم نام های چینایی و علمی و مواد تشکیل دهنده اصلی فعال را به سایر منابع در گیاهان چینایی و امریکای شمالی رفرنس مقطعی میدهد .
تحقیقات در زمینه گیاهای طبی چینایی برای چندین دهه در چین ، جاپان ، کوریا و اخیرا در غرب انجام میشود و متاسفانه موانع زبانی و عدم اطمینان از منابع و مواد گیاهی نیز در پیشرفت این پروسه ها اختلال ایجاد نموده بود . این کتاب اطلاعات موثق و قابل توجه را از تمام دست نوشته های چینی و غربی  را تدارک دیده است ، که این اطلاعات بعدا می تواند برای انکشاف پروسیجر های مناسب برای از بین بردن تقلبات ، آلودگی ها و عوارض جانبی سمی در گیاهان چینایی و تعیین مقررات مناسب برای استعمال آنها ، مورد استفاده قرار بگیرد .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید


                 نوعیت فایل : PDF
                حجم فایل : 2.7 MB











دانلود از سایت 4shared








Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید