Skyscape Medications and Mother's Milk



Skyscape Medications and Mother's Milk


 





ادویه و شیر مادر چاپ سال 2008 یک منبع جامع در تاثیر دواهای رایج مورد استعمال در شیردهی مادران و تغذی نوزادان همراه شیر میباشد . این کتاب بیشتر از 868 دوا ، ویتامین ها ، گیاهان دوایی ، واکسین ها ، سندروم های ویروسی و سایر مواد دیگر را پوشش داده است و یک منبع و راهنمای دوایی گرانبها در دنیای تغذی نوزاد توسط شیر مادر می باشد . این برنامه از نسخه 13 چاپی این کتاب همراه ویژگی های اضافی ، افزایش کارآیی و آپدیت های مداوم توسط شرکت Skyscape  تولید شده است .
هر دخولی دوا شامل نام دوا ، نام جنریک ، نام رایج تجارتی مورد استعمال در کانادا ، استرالیا و بریتانیا ، موارد استعمال ، توصیه های AAP دوا ویک مونوگراف دوایی که تشریح کننده تمام اطلاعات دست داشته در مورد این دوا ، توانایی آن در دخول در شیر مادر ، غلظت ایجاد شده در انتروال معین زمانی و سایر پارامتر هایی که برای مشاوره کلینیکی مهم می باشد را داراست مانند کتگوری خطر حاملگی ، کتگوری خطر درشیردهی ، دوز تئوریکی نوزاد ، احتیاطات در کاهلان ، احتیاطات در اطفال ، انترکشن دوایی ، دواهای جایگزین که برای انتخاب مناسب باشند ، دوزاژ کاهلان و یک جدول نیمه عمر دواها در کاهلان ، نیمه عمر دواها در اطفال ، نسبت شیر/پلازما ، فاصله زمانی از تطبیق دوا تا زمانی که به مقدار اعظمی آن در پلازما مادر می رسد ، فیصدی اتصال پروتین مادر ، فراهم زیستی فمی ، حجم توزیع ، pH دوا معادل به حالت آیونیک و غیرآیونیک و وزن مالیکولی دواها می باشد .
ویژگی های کلیدی :
  •        بیشتر از 172 دوای جدید
  •         ضمیمه های جدید پوشش دهنده ادویه کنترول بارداری و عوامل Radiocontrast  
  •        آپدیت های دقیق برای صدها دوا و جدول
  •        جدول های آپدیت در عوامل Radiocontrast   و دواهای زکام و سرفه
ارائه دهنده گان خدمات صحی می توانند از این منبع برای تشریک اطلاعات حیاتی با مادران جوان و داکتر آنها در مورد چگونگی تاثیر دوا در شیردهی و تغذیه شیر مادر  استفاده کنند.

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

               نوعیت فایل : EXE
                حجم فایل : 10.3 MB


 
















دانلود از سایت 4shared











Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید