100 Case Studies in Pathophysiology

 
 

 100Case Studies in Pathophysiology
 
 

 
 
 
همراه این کتاب جامع کاری شما می توانید مهارت های تفکر حیاتی و حل مشکلات کلینیکی خود را بهبود بخشید.  در داخل این کتاب  شما یک نگرش واضح و شفاف برای کامل نمودن و ترکیب پتوفزیولوژی اساسی ، فکتورهای خطر ، یافته های معاینات فزیکی و اطلاعات کلینیکی لابراتواری را برای 100 مشکل عمده صحی را پیدا خواهید نمود . این منبع بنیادی پشتیبانی برای طب ، فارمسی ، نرسینگ و مطالعات صحی متحد را ارائه می کند.  بااستفاده از روش مطالعه کیس ها ، شما گزینه های مناسب مدیریت امراض برای برای ارتقا کیفیت زندگی مریض را خواهید یاد گرفت .
ویژگی های کلیدی :  
·        یک نگرش سیستمی عضویت  امراض و سایر حالات صحی را طبقه بندی نموده و یک تجربه منطقی و موثر در یادگیری را ارائه می کند .
·        کیس های مریضان  مشکلات صحی مریضان در زندگی واقعی را شبیه سازی نموده که شما را قادر به تفسیر موثر تاریخچه طبی و گزینه های تداوی می نماید.
·        خلاصه امراض برای هر مطالعه کیس  یک درک عمیق از هر وضعیت طبی را فراهم می آورد . هر خلاصه امراض شامل تعریف ، شیوع ، اهمیت ، کیس ها و فکتور های خطر ، پتوفزیولوژی ، تشخیص ، تداوی مناسب ، اختلاطات حاد و بیش بینی مرض میباشد .
·        سوالات تفکر حیاتی و حل مشکلات برای تحریک تفکر و یادگیری مفاهیم اصلی آورده شده است .
·        بیشتر از 150 تصاویر رنگه و جداول برای کمک به یادگیری بیشتر .
 
برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید
 
                نوعیت فایل : PDF

 
               حجم فایل : 2.7 Mb
 
 



 
 
 
 

 
 
 
دانلود از لینک کمکی 
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید