Zoonoses


Zoonoses







امراض زونوتیک یا امراض مشترک بین انسان و حیوان امراضی اند که بالای انسان و حیوان تاثیر داشته و از تماس با حیوانات ملوث یه انسانها منتقل می شوند . این امراض در حال رشد بوده و یک چالش مداوم را در مراقبت های صحی و جامعه ایجاد می نمایند. در حال حاضر الگوی این امراض درگرداگرد جهان تغییر یافته و در سالهای اخیر با افزایش فهم علمی از این امراض از سرایت و شیوع بیشتر آن در سطح جهانی کاهش قابل محسوسی پدید آمده است . کتاب Zoonoses یک کتاب درسی قابل دسترس پوشش دهنده اغلب امراض زونوتیک شایع در سراسر جهان بوده و اطلاعات جذاب و آپدیت را از وقایه و تداوی این امراض در دسترس خواننده قرار داده است . همچنان بخش های  Bio-terrorism ،E.Coli  ، BSE ، آنفلوانزای پرنده گان ، و SARS نیز شامل این کتاب مفید شده است .
در حال حاضر الگوی امراض در گرداگرد  جهان تغییر یافته  و در سالهای اخیر کم و یک افزایش فهم علمی از این انتانات ایجاد گردیده است . این کتاب تقدیم می کند اطلاعات جذاب و آپدیت از هر دو جلوگیری و تداوی امراض گوناگون ، نه تنها امراض خانگی (در یک منطقه )  بلکه در جهان پهناور را .  چپتر های گسترده و کاهش پیدا کرده و بخش Bio-terrorism ،E.Coli  ، BSE ، آنفلوانزای پرنده گان ، و SARS نیز شامل شده است .
کتاب Zoonoses قابل استفاده برای متخصصان مراقبت صحی تحت تعلیم وشاغل مانند داکتران ، معاونان وترنر و آنهایی که درگیر در صنعت غذا و زراعت اند می باشد ، همچنان این کتاب یک منبع ارزشمند برای محصلین و شاغلین فارمسی و سایر متخصصان مراقبت صحی محسوب می گردد .
برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

               نوعیت فایل : PDF
              حجم فایل: 3.4 MB
 










 دانلود از لینک کمکی



Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید