Flavonoid Pharmacokinetics


Flavonoid Pharmacokinetics

Methods of Analysis, Preclinical and Clinical Pharmacokinetics,  Safety, and Toxicology







تعداد زیادی از مکمل های غذایی حاوی فلاونوئید ها اند و این محصولات به طور معمول بیشتر به عنوان غذا هستند یا محصولات دوایی و متاسفانه توسط ادارات نظارتی بررسی نشده و کدام آزمایشان کلینیکی قبل از عرضه به بازار مصرف نیز بالای آنها اجرا نمی گردد. پس امکان خطرات بالقوه صحی در سطح جامعه با مصرف این محصولات دور از تصور نمیباشد. این کتاب یک راهنمای جامع برای فلاونوئید های کایرال و غیر کایرال که مطالعات قبل کلینیکی و کلینیکی فارمکوکنتیک جهت اطمینان از تاثیرات معالجوی آن قبل از عرضه به بازار مصرف انجام شده است ، بوده و نیز  به بررسی و مصئونیت و سمیت و انترکشن های فلاونوئید ها با سایر دوا پرداخته است .
این کتاب با همکاری یک تیم از محققان برجسته متشکل از چندین رشته مختلف تالیف شده که در ابتدا یک مرور کلی از پولیفنولها و فلاونوئید ها داشته و در مراحل بعد موارد ذیل را پوشش میدهد:
·        میتودهای تجزیه و تحلیل فلاونوئید های غیر کایرال
·        فارمکوکنتیک قبل کلینیکی فلاونوئید ها
·        سمیت و مصئونیت فلاونوئید ها
·        میتود های انالیز فلاونوئید های کایرال
·        فارمکوکنتیک کلینیکی فلاونوئید ها
·        فلاونوئیدها و انترکشن های دوایی
در سراسر این کتاب نویسنده گان آن کوشش نموده اند تا با ارائه مثال های واضح به تشریح مفاهیم فارمکوکنتیک این محصولات در جریان پروسه انکشاف دوایی کلینکی و قبل کلنیکی بپردازند. کتاب فارمکوکنتیک فلاونوئید ها برای رشته های دواسازی، تغذی تالیف گردیده و ابزارهای مورد نیاز برای انالیز کامل و تست فلاونوئید و مکمل های حاوی فلاونوئید ها برای اطمینان از موثریت ومصئونیت آنها در اختیار خواننده قرار خواهد داد.
برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

                نوعیت فایل:PDF
              حجم فایل : 3.1 MB









Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید