Pharmaceutics Remington education Shelley chambers fox


Pharmaceutics








سری آموزشی رمینگتون یک سری جدید گرانبهای راهنمایی مخصوص محصلین فارمسی بوده که ارائه کننده بررسی ساده و مختصر موضوعات مرتبط فارمسی میباشد.
کتاب فارمسیوتیکس این سری پوشش کننده جامع و در عین حال مختصر تمام جنبه های علم فارمسیوتیک شامل پرنسیپ های فزیکو-کیمیاوی و اهمیت دیزاین اشکال دوایی حاوی دوز مناسب، پایدار،خوش ذایقه ، آسان به استفاده توسط مریض و آزاد سازی مواد دوایی به یک روش قابل پیش بینی جذب  را در اختیار خواننده قرار خواهد داد. در بخش دوم این کتاب پرنسیپ های فورمولیشن برای دیزاین اشکال دوایی مورد استفاده در هر طریقه تطبیق را مورد مطالعه قرار میدهد.
همچنان هر چپتر، میکانیزم تحویل دهی اشکال دوایی مختلف و استعمال معقول سیستم تحویل دهی هر یک را به همراه نکات مشوره دهی مریض تحت پوشش قرار میدهد. ویژگی های هر چپتر عبارت از:
·     اهداف یادگیری
·     باکس های نکات کلیدی
·     مثال های دوایی
·     تصاویر
·     سوالات ارزیابی
·     منابع خواندنی اضافی
این کتاب توسط فارمسست نامدار و برجسته که دارای تجارب گسترده در تمرین فارمسی و ساحه آکادمیک است تالیف شده است. مولف کتاب برای درک آسان مفاهیم کلیدی در متن کتاب مطالعه موارد متعدد و سوالات خود ارزیابی متعدد را ارائه نموده است . تمام این موارد این کتاب را به یک منبع گرانبها برای معلومات که هر محصل اشتیاق فهم آن را دارد، تبدیل نموده است .

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

               نوعیت فایل:PDF
              حجم فایل: 3MB
              زبان: انگلیسی


 





Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید