Pharmaceutical Supply Chain Drug Quality and Security act

Pharmaceutical Supply Chain Drug Quality and Security act





پروسه های مقابله با خطا تولید ادویه تنها به خاطر داشتن یک تجارت خوب نیست بلکه نظر به طبیعت دوا که می تواند کاربردهای طبی وکشنده برای مصرف کننده داشته باشد، حایز اهمیت میباشد. بنا اقدامات امنیتی و کیفیت ادویه یک بخش ناگسستی در تدارکات دوایی را تشکیل میدهد که تعهدات پیگیری و اعمال زنجیر محافظت در زنجیره تدارکات دوایی را قابل اجرا میسازد. کتاب زنجیر تدارکات دوایی: اعمال کیفیت و امنیت بررسی کننده قوانین جدید و کاربردهای آنها به شمول استراتیژی های کاربردی برای پروگرام ردیابی و پیگیری به همراه یادگیری کامل میکانیزم های پالیسی دولیت و غلطی ها و چشم انداز های آنها می باشد.
مطالب این کتاب  به منظور محافظت عامه از طریق وضع قانون بالای دواسازی ترکیبی غیرمسئول و تضمین یک تدارکات ادویه از صنایع نه چندان قانونی و تنظیم شده تمرکز دارد.مولف این کتاب تجارب سالهای پیشین و پیشرفت های تکنالوژیکی امنیت زنجیر تدارکات را در هم آمیخته است تا صنایع قادر به مقابله با هزاران تهدید در مقابل زنجیر تدارکات دوایی را داشته باشند. طوریکه به صورت عمیق هر بخش زنجیر تدارکات دوایی را جداگانه به تشریح گرفته و تمام جوانب امنیتی را با آن مخلوط نموده است.
توسط متحد کردن مثال های جهان واقعی رهبران صنایع ، این کتاب تاکید کننده اسهام (همکاری) اشخاص که میسازد یک تفاوت  از طریق نوآوری و اجرا آن . این همچنان نشان میدهد چگونه قوانین ساخته میشوند و بخصوص چگونه کیفیت دوایی و امنیت توسط کانگرس تصویب شده و امضا میشود بداخل قانون. در صنعت که بسیار بزرگ است ، شما ممکن احساس کنید که شما نمی توانید بسازید یک تفاوت. این کتاب آماده میسازد شما را همراه بینش کلیدی در چگونه در پروسه های پیش روی زنجیر تدارکات باید کار کند و چگونه هر  کس می تواند بسازد یک تفاومت در تمام سطوح .

ویژگی های کلیدی
·       بررسی کیفیت ادویه و اعمال امنیتی و کاربرد آنها
·       ارائه اقدامات اساسی برای پیگیری و ردیابی محصولات
·       تشریح پروسه های بازگشت و استرداد تدارکات از نگاه تولید و مصئونیت عامه.
·       پوشش راه حل های تولیدی برای کاهش مشکلات توزیع غیر قانونی ادویه اصلی و جعلی

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

            نوعیت فایل: PDF
           زبان: انگلیسی
           حجم فایل: 14MB





Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید