Botany Illustrated




Botany Illustrated 



کتاب خواننده پسند و آسان به استفاده بوتانی مصور جلد دوم به شما برای بدست آوردن گنجینه اطلاعات دلربا درباره گیاهان کمک خواهد نمود. این کتاب حاوی 130 صفحه تصاویر زیبای گیاهان به همراه متن آن بوده که هر صفحه یک موضوع جداگانه را در بر می گیرد تشکیل شده است .  و شامل یک راهنمای رنگ آمیزی برای تصاویر واقعی میباشد. صفحات مصور از خطوط رسامی علمی دقیق با اندازه های واقعی گیاهان تشکیل شده است. با استفاده از پنسل های رنگه و راهنمایی های مولف شما قادر خواهید بود که ساختمان های مختلف گیاهی برای برجسته نمودن وضوح تصاویر و افزایش معلومات و دانش در مورد گیاهان و ساختمان های آن رنگ آمیزی نمایید
این کتاب تقریبا تمامی انواع گیاهی را شامل شده و بیشتر بالای گیاهان گلدار تاکید دارد و شامل تصاویر گیاهان آپارتمانی رایج ، سبزیجات ، میوه ها ، گیاهان تزئینی همچنان علف های هرز معمول ، گیاهان وحشی ، گیاهان صحرایی ، گیاهان آبی و گیاهان زراعتی را تحت پوشش قرار داده است .
کتاب بوتانی مصور به دلیل انعطاف پذیری عالی آسان به استفاده بوده و کاربر را قادر به خواندن متن و رنگ آمیزی و آشنایی با گیاهان مختلف می باشد این کتاب به آن دسته محصلین فارمسی که در شناخت خانواده های گیاهی و مورفولوژی آن به مشکل مواجه هستند توصیه می شود .

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

              نوعیت فایل : PDF
            
حجم فایل : 21 MB

 











دانلود از سایت 4shared 




Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید