Inflammation Oxidative Stress and Cancer: DietaryApproaches for Cancer Prevention



Inflammation Oxidative Stress and Cancer: DietaryApproaches for Cancer Prevention





شواهد علمی نشان می دهد که ایجاد اکثرامراض مانند سرطان ارتباط با عواملی مانند التهاب و Oxidative stress وسایر  فکتورهای محیطی دارد .  تمام این فکتورها باعث تحریک میوتیشن های ژنتیکی یا تغییرات epigenitic  بیان ژن های کلیدی تنظیم کننده در بدن می گردند .  این تغییرات می تواند در مراحل اولیه رشد جنین در رحم رخ دهد و این سوال باقی می ماند که چگونه فکتورهای فایتوکیمیکال یا مرکبات کیمیاوی فعال موجود در گیاهان    با حوادث بیوشیمیکی و چنین حوادث خطرناک ژنتیکی و اپی ژنتیکی مقابله و تعامل می کنند .  کتاب التهاب ، Oxidative stress  و سرطان یک راهکار رژیم غذایی برای وقایه سرطان از محدود منابع اختصاصی در مورد مطالعه این موضوع مهم به شمار میرود . 

این کتاب به 9 بخش تقسیم شده که با میکانیزم اصلی سرطان ناشی از عوامل التهاب ، Oxidative stress شروع شده ومتعاقبا  خلاصه موضوع و چگونگی وقایه سرطان ، رول چاقی در التهاب و سرطان ،  خصوصیات انتی اکسیدانت تعدادی از فایتوکیمیکال های رایج در رژیم غذایی را بیان می دارد . به بخشهای بعدی موضوعاتی مانند انتقال سیگنال های حجروی ، اهداف مالیکولی و بیومارکر های فایتوکیمیکال های رژیم غذایی وقایه کننده سرطان ، و چالش های بالقوه آنها در جذب in vivo و فارمکوکنتیک این مواد پرداخته است .

این کتاب خصوصیات وقایوی سرطان در کلاس های مختلف فایتوکیمیکال ها به شمول ویتامین A،Dو E ، اسید های شحمی اومگا 3 و اومگا 6 ، فلاونویید ها و پولی فنول ها شامل :  مرکبات عضوی سلفردار سیر ، گلوکوزینولیدهای خانواده خردل ، سلنیوم ، دواهای سنتی طب چینی و الفا لیپوئیک اسید را به بحث میگیرد و در بخش پایانی به بررسی آخرین دست آوردها و اکتشافات در انترکشن های فایتوکیمیکال های موجود در رژیم غذایی از طریق epigenetic و مدیریت التهاب مزمن توسط رژیم های غذایی حاوی این مواد می پردازد.

ویژگی ها

  •         ارائه آخرین دست آوردها در رژیم غذایی ، Oxidative stress ، التهاب و سرطان

  •         بررسی انواع مختلف مرکبات کیمیاوی فعال گیاهی امید بخش برای وقایه سرطان در شرایط in vitro و in vivo

  •         بیان ارتباط بیومارکرها ، میتابولیت ها و فعالیت های بیولوژیکی مرکبات کیمیاوی فعالی گیاهی یا فایتوکیمیکال ها در مواد غذایی برای جلوگیری از امراض

  •         اولین کتاب در نوع خود برای تفهیم میکانیکی کلیدی تاثیر رژیم غذایی بر Oxidative stress ، التهاب و سرطان

  •         پوشش مرکبات موجود در رژیم غذایی و گیاهی وقایه از سرطان مانند ویتامین D و E ، چای سبز ، زردچوبه ، انواع توت ها ، سیر، سلنیوم ، جنسینگ ، دانه زغر و روغن ماهی

  •         ارائه آخرین تحقیقات در مورد اصطلاح Epigenetic در وقایه سرطان



برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید



           نوعیت فایل : PDF

          حجم فایل : 14.1 MB










لینک کمکی




Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید