Essentials of Pharmaceutical Preformulation


Essentials of Pharmaceutical Preformulation









کتاب اساسات Preformulation  دوایی یک راهنمای مطالعه پرنسیپ اساسی خصوصیات فزیکوکیمیاوی دوایی میباشد. یک Preformulation  موفقیت آمیز به دانش مفاهیم اساسی مالیکولی (انحلالیت،آیونایزیشن،ترکیب اجزا،قابلیت انجذاب رطوبت و ثبات) وخصوصیات ماکروسکوپیک(شکل فزیکی مانند وضعیت کرستالی و بدون شکل، هایدریت،انحلال و خصوصیات پودر و Co-Crystal ها ) نیاز دارد تا با آشنایی با تکنیک های مورد استفاده برای اندازه گیری آن و درک تاثیرات آنها در عملکرد محصول نهایی بخصوص در مواقعی که موضوعات ثبات و فراهم زیستی آن مخالف هم باشند به تولید یک محصول موثر کمک  نماید.
این کتاب مفاهیم اساسی را به معرفی گرفته و استفاده آن در انکشاف دوایی را بسیار عمیق تشریح نموده است البته با ارائه مثال ها از محصولات دوایی و دواهای فعلی در ضمن اینکه اصول و بهترین تمرین برای تکنیک های تحلیلی که زیر بنای Preformulation  است مانند سپکترومتری UV، TLC،DSC،XRPD و HPLC را به بحث گرفته است .
مواد در نظمی خاص ارائه شده تا مطالب به آسانی قابل تعقیب باشد و از برنامه درسی فارمسی انجمن سلطنتی دوایی بریتانیا الگو گرفته است . این کتاب برای محصلین دوره لیسانس فارمسی و دانشمندان فعال در بخش تجزیه که در بخش دوایی باشند(همراه یا بدون سابقه دوایی) یک متن آسان به تعقیب به همراه مثال های مرتبط دوایی میباشد .
ویژگی های کلیدی :
·        راهنمای مطالعه اساسی برای محصلین فارمسی و علوم دوایی
·        پوشش Preformulation  برنامه درسی انجمن سلطنتی دوایی بریتانیا
·        تعقیب آسان متن هایلایت شده با مثال های مرتبط دوایی
·        وظایف خانگی خود ارزیابی در فارمت های گوناگون
·        نوشته شده توسط مولفان دارای تجارب آکادمیک و صنعتی

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

                  نوعیت فایل : PDF
                  حجم فایل: 2MB

 











 دانلود از لینک کمکی






Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید