Sterile Drug Products



Sterile Drug Products






کتاب محصولات دوایی استریل:فورمولیشن،بسته بندی،تولیدو کیفیت به هدف آموزش اصول اساسی انکشاف و تولید اشکال دوایی استریل با کیفیت تالیف شده است . نویسنده این کتاب دارای 38 سال تجربه در انکشاف و تولید اشکال دوایی معقم مانند محلولها،سوسپنشن ها،محصولات چشم و محصولات یخ زده و خشک شده بوده و این کتاب را به اساس کورسهایی که وی در بیشتر از سه دهه برای بیشتر از 300 شرکت کننده برگزار نموده تالیف نموده است و قصد دارد تا ارتباط به تکنالوژی های جدید در این زمینه و کاربردهای جدید تکنالوژی های قدیمی مروجه را با تولید این محصولات به صورت واضح تر بیان کند.
این کتاب برای اشخاصی که به طورمستقیم و غیر مستقیم با اشکال دوایی معقم سروکاردارند ودر انکشاف محصول(فورمولیشن،بسته بندی،پروسس،تجزیه)،تولید،کنترول کیفیت،تضمین کیفیت،نظارت،خریداری یا مدیریت پروژه فعالیت دارند یک رفرنس ایده آل محسوب می گردد. همچنان این کتاب یک رفرنس آموزشی برای صنایع دوایی و بیوفارمسیوتیکی و فاکولته دواسازی بوده و دانش اساسی و پرنسیپ ها را در چهارساحه اصلی علم و تکنالوژی بیان می دارد:

  •          انکشاف محصول: به شمول فورمولیشن ، بسته بندی و انکشاف پروسسه های متضمن کنترول

  •         تولید محصول:به شمول آموزش تمام واحد های عملیاتی درگیر درتولید محصولات استریل و کنترول ملوثیت

  •          کیفیت و نظارت :به شمول تطبیق مقررات GMP، رهنمای پروسه های ضد عفونی و میتودهای منحصربه فرد کنترول کیفیت برای اشکال دوایی استریل

  •         جنبه های کلینیکی : به شمول مدیریت،خطرات بالقوه و بیوفارمسیوتیکس محصولات استریل در محیط کلینیکی .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

                نوعیت فایل:PDF
               حجم فایل: 8.5 MB
 














 دانلود از لینک کمکی




Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید