Antibacterial Agents



Antibacterial Agents









عوامل ضد باکتریایی با تاثیر کشتن مستقیم باکتری یا متوقف سازی رشد آنها در مقابل انتانات باکتریایی مقابله می کند. این عوامل از طریق هدف قرار دادن DNA باکتریایی و پروسه مربوط آن ، حمله به پروسه های میتابولیک باکتریایی به شمول سنتز پروتین ویا مداخله در سنتز دیوار حجروی و وظایف، باکتریها را از بین میبرند.
کتاب عوامل ضد باکتریایی یک راهنمای ضروری برای این کلاس دواهای شیموتراپی است، به درک خواننده از میکانیزم تاثیراین دواها و چگونگی مقاومت آنها کمک می کند.این کتاب از روش جامع "لابراتوار به کلینیک" موضوعاتی مانند اکتشافات دوایی،منابع یا سنتز،میکانیزم عمل،میکانیزم مقاومت آنها،جنبه های کلینیکی(به شمول ارتباط به راهنمایی های اخیر، انترکشن های عمده دوایی،احتیاطات و مضاد استطباب)،Prodrug ها و پیشرفت های آینده.
عوامل که پوشش داده شده است شامل:
·        عوامل که DNA را هدف قرار می دهند مانند کینولون ها،ریفامایسین ها و عوامل ضد باکتریایی نیترو ایمیدازول.
·        عوامل که پروسه میتابولیک باکتریایی را مورد هدف قرار میدهند مانند سولفونامید و ترای میتوپریم.
·        عوامل که سنتز پروتین را هدف قرار می دهند مانند امینوگلایکوزیدها،مکرولید ها،تتراسیکلین ها ،کلورامفنیکول و اوکسازولیدونون ها.
·        عوامل که سنتز دیوار حجروی را هدف قرار می دهند مانند انتی بیوتیک های بتالاکتام وگلایکوپپتاید،سیکلوسرین، ایزونیازید و داپتومایسین.
کتاب عوامل ضد باکتریایی حتما جایی درشلف های کتاب محصلان فارمسی،فارمکولوژی،علوم دواسازی،دیزاین و اکتشافات دوایی و کیمیای دواسازی را پیدا خواهد نمود وبه عنوان یک رفرنس ویژه برای دواسازان و محققان دواسازی در محیط های آکادمیک و صنعتی کاربرد دارد.

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

              نوعیت فایل:PDF
              حجم فایل:8MB
 






Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید