Making and Using Antibodies



Making and Using Antibodies







انتی بادی ها ما را ازطیف وسیع امراض انتانی و سرطان ها حفاظت می کنند و یک ابزار ضروری در دانش تحقیق بالای پاسخ معافیت معمولی و ساحات مربوط به تحلیل و تجزیه تشخیصی پروتین ها میباشد. نسخه دوم کتاب تولید و استفاده انتی بادی ها یک هندبوک عملی ارائه کننده راهنمایی واضح در تمام جنبه های ساخت و استفاده انتی بادی در کاربردهای صنعتی و تجارتی آنها میباشد.
همگام با انکشافات جدید دراین ساحه،تمام چپترها در این نسخه جدید تجدید نظر وآپدیت شده می باشند و کاربردهای فعلی شامل فصل ها در وسترن بلات،آپتامرها،انتی بادی ها معالجوی،تولید مقداری و تولید آن توسط انسان میباشد.نویسنده گان این کتاب میتودهای اساسی برای ساخت و استفاده انتی بادی ها و شرح مفصل تکنیک های اساسی لابراتواری آن را ارائه نموده اند، هر چپتر با مطالب مقدماتی شروع شده و درک بهتر هر مفهوم توسط خواننده را ممکن میسازد طوریکه در بخش مثال های عملی ،سناریوهای دنیای واقعی شامل شده است.
از ریشه کن ساختن چیچک تا مبارزه با سرطان، انتی بادی ها یک راه حل جذاب برای طیف وسیع از مشکلات طبی اخیر هستند.تولید و استفاده آنها نسبتا آسان است و انعطاف پذیری عالی در کاربردهای کلینیکی دارند و در هزینه های لابراتواری را کاهش میدهند. این کتاب به محققان و محصلین علوم طبی کمک بسیاری خواهد نمود و راه را برای کشف روش های جدید ساخت و استفاده انتی بادی هموار خواهد ساخت.

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

                  نوعیت فایل:PDF
                  حجم فایل:12MB










Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید