Pharmaceutical Emulsions



Pharmaceutical Emulsions










کتاب ایمولیشن های دوایی: یک تولبکس برای انکشاف دهنده گان دوایی میباشد که تمام جنبه های کلیدی ایمولیشن های دوایی را از اصول اساسی علمی، به اشکال دوایی و تست های کیمیاوی و کاربردهای آنها را تحت پوشش قرار داده است. نویسنده در تالیف کتاب از تجارب گسترده خویش در ساحه صنعت و آکادمیک برای ارائه یک راهنمای مختصر و محصل پسند اصول اساسی فزیکل فارمسی استفاده نموده است.
این کتاب به سه بخش واضح تقسیم شده است:
بخش اول: با در نظر داشت محصول شامل فورمولیشن های دوایی ، تعریف ایمولیشن ها،ثبات و بی ثباتی ایمولیشن ها، ساخت و تولید ایمولیشن ها است.
بخش دوم: اشکال دوایی، استفاده و شرح کاربرد آن و فصل ها در کریم ها و مرهم ها،خمیره ها ،بیزها،کلویید ها،جلدی،ژل ها و ایمپلنت ها.
بخش نهایی:  شامل تست ها میباشد از کیمیای تا کنترول کیفیت، موثریت و سازگازی محصولات و دارای فصل ها در خصوصیات فزیکی – کیمیاوی ، سایز ها و خصوصیات میکروسکوپیک، رئولوژی یا علم تغییر شکل ماده، کنترول کیفیت ، محاسبات و مسائل بسیار مشکل میباشد . 
در سراسراین کتاب تصاویر متعدد،دیاگرام ها و جداول برای تعامل با خواننده وجود دارد. این کتاب یک رفرنس ارزشمند برای همه محصلین علوم دواسازی، صنعت دواسازی و علوم فارمسیوتیک، فزیکل فارمسی و اشکال دوایی میباشد.
برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

              نوعیت فایل:PDF
             حجم فایل:5MB  


 








Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید