Flavonoids and Related Compounds Bioavailability and Function



Flavonoids and Related Compounds
Bioavailability and Function




فلاونویید ها دارای تاثیرات مختلف بیولوژیکی بوده و تاثیرات مفید در حالات مختلف امراض بازی میکند. کتاب فلاونویید ها و مرکبات مرتبط : فراهم زیستی و عملکرد به بررسی دانش کنونی جذب،میتابولیزم و فراهم زیستی فلاونویید های اختصاصی و مرکبات فینولیک میپردازد.
این کتاب پروفایل شواهد تاثیر این مرکبات در حالات گوناگون پتالوژیکی انسان وبیوترانسفورمیشن و ترکیب مرکبات اختصاصی در طرق معدی – معایی ، جگر،امعا بزرگ و حجرات کاربرد دارند را مورد مطالعه قرار می دهد. همچنان  این کتاب موضوعات مانند مرکبات رژیمی فینولیک که در امعا بزرگ میتابولیزم میشود و اکثرا از آن چشم پوشی میشود را برجسته میسازد و همچنان به تولید میتابولیت های مشتق شده باکتریایی نیز پرداخته میشود. فصل های اختصاصی نیز به تشریح در مورد میتابولیت های وارد شده به سیستم دوران خون و میکانیزم های محافظوی در مقابل امراض انسانی میپردازد.
این کتاب توسط مولفان بین المللی شناخته شده در این ساحه تالیف شده است،و پوتانسیل بالای فلاونویید ها در بهبودی یک طیف وسیع حالات امراض مانند امراض قلبی وعایی،الزایمر و پارکینسون و سایرامراض با منشا عصبی و سرطان را بخوبی انعکاس داده است.

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

         نوعیت فایل:PDF
         حجم فایل:17 MB
               زبان: انگلیسی






Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید