Molecular Pharmacology from DNA to Drug Discovery



Molecular Pharmacology from DNA to Drug Discovery








کتاب درسی فارمکولوژی مالیکولی از DNA تا اکتشاف دوا یک مقدمه جدید،جامع وقابل دسترس در این ساحه به سرعت در حال گسترش فارمکولوژی مالیکولی را ارائه میدارد. این راهنمای ابتکاری انعکاس دهنده پیشرفت های اخیر و روند تحقیقات متمایل به دیزاین دوا به سطح مالیکولی بوده که نتیجه درک دقیق از پاسخ های کیمیاوی در بدن میباشد. با انکشافات و پیشرفت ها در ساحه فارمکولوژی امروزه دواها به تناسب مشخصات تداوی تجویز میشوند واز میتود سنتی "آزمایش و خطا" دیگر استفاده نمیشود .
این کتاب یک منبع گرانبها برای محصلین دوره لیسانس، ماستری و دوکتورا میباشد، و تحقیقات جدید  را در اکتشافات دوایی ، پیشرفت های اخیر در چهار خانواده بزرگ اهداف دوایی انسانی(رسپتورهای جوره ای G پروتین، چینل های آیونی، رسپتورهای هسته ای و ترانسپورترها) ، شبیه سازی اهداف دوایی، تکنالوژی ترانس ژنتیک حیوانی، ژن تراپی ، فارمکوژنومیک و نقش کلسیم در حجره را تحت مطالعه قرار میدهد.
ویژگی های کلیدی:
·       تمرکز بالای تکنیک ها و روش های جدید برای تعیین فعالیت های بیولوژیک در سیستم های مختلف و راههای تفسیر و درک اطلاعات فارمکولوژیکی.
·       برجسته سازی پیشرفت ها در فارمکوژنومیک و چگونگی نظم ژنتیکی در پاسخ به دواهای معالجوی و پوتانسیل برای عوارض جانبی مضر آن.
·       شامل تعداد زیاد مثالهای دنیای واقعی و مطالعه موارد مشرح برای وضاحت استراتیژی های معالجوی آینده برای فبروزکیستیک ، مزیت تداوی دوایی برای کلاس های خاص میوتیشن و ژن تراپی.
·       ارائه یک ضمیمه جامع، منابع اضافی مطالعه در آخر هر چپتر و یک ویب سایت ارائه کننده یک مجموعه کامل تصاویر درون کتاب.

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

               نوعیت فایل:PDF
               حجم فایل: 9.5MB
               زبان : انگلیسی
 




Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید