Applied clinical Pharmacokinetics 2nd edition


Applied clinical Pharmacokinetics 2nd edition




کتاب فارمکوکنتیک کلینیکی تطبیقی (کاربردی) چاپ دوم یک کتاب عصری در این زمینه بوده و مطالبی مانند دوزاژ مفید و شفاف ادویه و نظارت دوایی که در هیچ کتاب مشابه آن وجود ندارد را پوشش میدهد. همچنان این کتاب آخرین تکنیکها و روش های ستندرد برای دوزاژ ادویه برای مریضان خاص و اطلاعات جدید در ادویه نظارت شده از نگاه فارمکوکنتیک را تقدیم میکند.
این کتاب توسط یک اداره شناخته شده ملی در فارمکوکنتیک بوده و اطلاعات اساسی در کورس های فارمسیوتیک ، فارمکوکنتیک ، معالجه امراض  و فارمسی کلینیکی را ارائه میدارد. و به عنوان یک احیا کننده مفاهیم و پروسیجر های کلیدی فارمکوکنتیک کاربرد دارد.
ویژگی ها :
·       بخش های جدید هایلایت شده در استراتیژی های دوزاژ در تمام فصل ها
·       اطلاعات جدید و آپدیت شده و آماده به استفاده در ادویه نظارت شده.
·       پوشش دوزاژ دوایی در افراد خاص به شمول مریضان با امراض کلیوی و کبدی ، چاقی ، عدم کفایه احتقانی قلبی و مریضان دیالیزی.
·       تنظیم اطلاعات مورد نیاز شما در کتگوری های دوایی مانند انتی بیوتیک ها ، قلبی وعایی ، ضد اختلاجات و انحطاط دهنده معافیت.
·       ادغام ابزارهای تسهیل بخش یادگیری  مانند چپتر های مقدمات در مفاهیم فارمکوکنتیک و فارمکودینامیک کلینیکی ، مثال های محاسبات دوایی و مشکلات همراه جوابات و تعریفات در آخر هر چپتر.
برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

                 زبان : انگلیسی
                نوعیت فایل : PDF
                حجم فایل: 3MB





Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید