Disease Management A Guide to Clinical Pharmacology 2nd edition




Disease Management A Guide to Clinical Pharmacology  2nd edition







کتاب مدیریت امراض یک راهنمایی به فارمکولوژی کلینیکی  یک مقدمه جامع برای مدیریت امراض رایج در مراقبت های صحی اولیه می باشد .  این کتاب درسی کلینیکی فارمسی ، تطبیق کننده فارمکولوژی در عمل با استفاده از یک رویکرد جامع به مدیریت ، تداوی و نظارت امراض مختلف است . طی چند سال گذشته برنامه درسی محصلین فارمسی دچار تغییرات بزرگی برای  انعکاس نقش در حال تحول دواسازان بوده است ، طوریکه  مضامین این رشته به سمت فارمسی کلینیکی در حرکت بوده و باعث تغییرات در نقش دواساز به رول مشورتی ارتقا دهنده سلامت مریض بوده است و این کتاب یک قدم محکم و رو به جلو به این هدف است .  

کتاب درسی امراض سیستمیک و رایج را تحت پوشش قرار داده است ، مطالعه موارد متعدد و نکات تمرینی تکمیل کننده چپتر ها و ویژگی های جدید بخش خود ارزیابی نیز گنجانیده شده است ، همچنان  جداول خلاصه مفید  با مثال هایی از امراض همزمان هنگام تجویز با دادن توصیه در استفاده از دواهای جایگزین نیز در نظر گرفته شده ارائه شده است .

هر بخش شامل شده :

·        خصوصیات امراض

·        ویژگی های کلینیکی

·        فارمکولوژی تداوی مورد استفاده برای مدیریت حالات

·        راهنمای تداوی

·        امراض همزمان و رایج

·        انترکشن ها

·        مشوره دهی  به مریضان


در نسخه دوم چپتر های جدید در چاقی و مرض پارکینسون الحاق گردیده  ، همچنان یک ضمیمه جدید جداول اندازه گیری های مهم کلینیکی و نظارت تداوی نیز اضافه شده است .  در ادامه اصطاحات برای این نسخه جدید نیز آورده شده است . در این کتاب  تمام چپتر به شمول مقدمه هر فصل به طور کامل بازنویسی شده و معلوماتی نظیر علایم حیاتی و عوارض جانبی دواها در قالب الگوریتم ها / فلوچارت ها تشخیصی و سوالات خود ارزیابی نیز اضافه شده است .

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

          نوعیت فایل :PDF
         حجم فایل : 6.3 Mb















دانلود از سایت 4shared






Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید