Herbal and Traditional Medicine




Herbal and Traditional Medicine





محبوبیت جهانی مکمل های گیاهی و تصور تداوی انواع مختلف امراض با استفاده از این مواد باعث علاقه خاص محققان در درک اساسات مالیکولی فعالیت بیولوژیکی دواهای گیاهی سنتی گردیده است . کتاب Herbal Medicine: Biomolecular and Clinical Aspects  بالای تاثیرات انتخاب گیاهان و ارتباط آنها در نتایج کلینیکی و ارتقا سلامت انسانها استوار یافته است . این کتاب روش های تجربی دریافت  اجزای فعال گیاهان و چالش های اخلاقی استفاده از نباتات طبی و ادغام آن در طب مدرن را نیز به بررسی گرفته است.

معلومات این کتاب بر اساس نتایج  عملی از کار محققان پیشتاز بین المللی در زمینه های مختلف این رشته درباره تاثیرات همه جانبه گیاهان منحصر به فرد و استفاده آنها در تداوی امراض مهم مانند سرطان و دیابت ، امراض قلبی وریدی ، امراض جلدی و امراض Neurodegenerative  ولادی  گرفته شده است. با توجه به ارتباط قوی بین Oxidative Stress  ، پیری و امراض ، خصوصیات انتی اکسیدانت قدرتمند گیاهان و ادویه جات و گیاهانی که به طیف وسیع درتداوی استفاده می شوند مانند گیاهان گلدار ، میوه ، ریشه و رایزوم ها و فنگس ها را نیز شامل شده است .

این یک واقعیت است که ترکیبات طبیعی می تواند تا حد زیادی متفاوت باشد و آلودگی ها و ناخالصی های آن می تواند در استفاده دواهای گیاهی تا حد زیادی مداخله و تاثیرات خود را وارد نماید در این کتاب بخش های جدید روش های  کنترول کیفیت برای تولید خلاصه های گیاهی و روش های مدرن Mass Spectrometry   ومیتودهای کروماتوگرافی  برای تشخیص و تصدیق هویت گیاهان طبی  را به صورت کامل بیان نموده است . این کتاب جامع یک متن مهم برای متخصصین طبی ، محققان و علاقه مندان طب گیاهی و مکمل های گیاهی می باشد .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

         نوعیت فایل : PDF
        حجم فایل : 7.4 MB










دانلود از سایت 4shared





Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید