Dose Finding in Drug Development







Dose Finding in Drug Development







اگر شما همیشه در زمان مراجعه به یک دواخانه از چگونگی دوزاژ دواها توسط فارمسستان متعجب می شوید با مطالعه این کتاب پاسخ سوالات خود در مورد تعیین دوزاژ دواها را خواهید یافت . اطلاعات مربوط به دوزاژ در لیبل های دوایی توسط تولید کننده گان محصولات دوایی ونماینده گان تنظیم دوایی تشکیل یافته که در حقیقت دوزاژ در لیبل دوایی خلاصه ای از نتایج بدست آمده از تجربیات عملی می باشد .

مطالعه دریافت دوزاژ بیشترین اهمیت را در جریان انکشافات کلینیکی یک دوای جدید را دارا می باشد . و در این بین باید دوز موثر و میانگین و حداکثر دوز موثر  و بعد از آن میزان تحمل مریض و دوز سمی و کشنده هر دوا بررسی گردد .

گرایش متخصصان کلینیکی به یک دوای خاص  باعث تلاش برای ثابت نمودن برتری دوای مورد نظر بر دیگر دواها می شود که از فکتورهای مانند دوزهای بلند تر از دوز مورد نیاز واقعی استفاده میکنند ولی همیشه دوز معالجوی مورد قبول است که با کمترین مقدار بیشترین تاثیر و کمترین عوارض جانبی و بیشترین قابلیت تحمل را در مریضان داشته باشد .

این کتاب پروسه های انکشاف دوایی ، دیزاین و تحلیل تحقیقات کلینیکی همچنان روش های احصایوی در دیزاین و تحلیل مطالعات دریافت دوز متناسب را بیان می دارد که بسیار مفید برای تمام فارمسستان است .
برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

           نوعیت فایل : PDF
          حجم فایل : 4.55 MB










دانلود از سایت 4shared








Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید