Medicinal Chemistry by Ashutosh Kar 4th edition





Medicinal Chemistry by Ashutosh Kar 4th edition








ویرایش چهارم این کتاب به عنوان کتاب درسی مفید برای کورس های دوره لیسانس در دوا و فارمکولوژی و همچنان یک مرجع مفید برای متخصصان صنعت دواسازی تالیف شده است . هر یک از 27 چپتر این کتاب به سه بخش تقسیم شده است :
  •         مقدمه ای به موضوع  
  •         تصنیف کیمیاوی یا فارمکولوژیکی :  هردسته از مرکبات به اساس نام های غیر اختصاصی بین المللی ، نام های تایید شده بریتانیا (BAN) ، نام های تایید شده ایالات متحده (USAN) ، نام های کیمیاوی و نام های اختصاصی تصنیف و ترتیب یافته اند .
  •         سنتز عوامل  مختلف مهم معالجوی به صورت جداگانه ،  تشریح مختصر از سنتز ،  کاربردهای معالجوی هر ترکیب ،  دوزاژ مورد استفاده در امراض مختلف و طروق تطبیق .
همچنان این کتاب به خوبی به میکانیزم های تاثیر کامل نظر به ساختمان دوا می پردازد و فعالیت وارتباط آنها را واضح می سازد که این عوامل به یادگیری کمک زیادی خواهد نمود .  همچنان این کتاب با یک دیزاین جدید و هنرمندانه به شکل دو رنگه باعث تسهیل در یادگیری و وضاحت بیشتر این کتاب خوانا ، واضح ، سودمند شده است و آپدیت های کامل این کتاب به همراه Reading  های پیشنهادی و سوالات خود ارزیابی بر غنای این کتاب بیشتر افزوده است .



برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

             نوعیت فایل : PDF
            حجم فایل : 30 MB













دانلود از سایت 4shared












Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید