Thermodynamics of Pharmaceutical Systems







Thermodynamics of Pharmaceutical Systems






مطالعات ترمودینامیک غالبا برای نشان دادن اینکه چگونه پیچیده گی های ریاضی این مضمون می تواند در کاربرد های عملی لابراتواری استفاده گردد می باشد .  ترمودینامیک سیستم های دوایی این ارتباطات را واضح می سازد ،  با تاکید بر برنامه های کاربردی مخصوص سیستم های دوایی که به طور خاص در  برنامه درسی معاصر در فاکولته فارمسی شامل می باشد .
محصلین که در حال تحقیق در مورد اکتشافات دوایی ، تحویل دهی دوایی و رفتار دوایی هستند می توانند از طرزالعمل معتبر Kenneth Connors  از اصول ترمودینامیک  و توجه آن به مالیکول های دوایی و ملاحظات تجربوی شامل این کتاب بهره مند شوند .  یک ضمیمه وسیع بررسی کننده  ریاضیات مورد نیاز برای ماستر برنامه درسی فارمسی ارزشمند بودن این رفرنس را ثابت می کند . Connors  متن منحصر به فرد خویش رابه سه بخش تقسیم نموده است : عمومیات ترمودینامیک ،  ترمودینامیک پروسه های فزیکی و ترمودینامیک پروسه های کیمیاوی  و این سه بخش شامل چپتر های ذیل می باشد :
  •         انرژی و قانون اول ترمودینامیک
  •         مفهوم انتروپی
  •        تغییرات فازها
  •         انحلالیت  
  •         تعادل اسید – قلوی
  •           تعادل رابطه غیر کوالانسی
کتاب ترمودینامیک سیستم های دوایی  نشان می دهد نیاز نیست که ترمودینامیک  به صورت راز و معما و یا فقط محدود به قلمرو تئوری های  ریاضی باشد  بلکه این کتاب عمق کاربردهای ترمودینامیک در لابرتوار دواسازی را به محصل دواسازی معرفی کرده و همچنان به عنوان یک منبع مفید برای تمرین محققان قابل استفاده می باشد .

برای دانلود بروی لینک ذیل کلیک کنید


               نوعیت فایل : PDF
               حجم فایل : 1.67 MB














دانلود از سایت 4shared










Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید