Complementary and Alternative Medicine 2nd




Complementary and Alternative Medicine 2nd





طبابت تکمیلی و جایگزین در حال حاضر به صورت فزاینده ای محبوب بوده و تقاضای عموم مردم در درباره اجرا و اطلاعات در مورد آن به سرعت در حال رشد است . برای این منظور برای تمام دواسازان ضروری است که ازتمام مناظر اصلی طبابت تکمیلی معلومات داشته  و در صورت مواجه شدن با مریضانی که خواهان مشاوره و تداوی با طبابت جایگزین هستند خدمات ارائه دارند .
این کتاب مقدمه عملی را برای  محصولاتی که اغلب در دواخانه های اجتماع و شفاخانه درخواست می شود را ارائه می نماید و چپتر های تداوی تکمیلی مانند مساژ طوری گنجانیده شده است که دواسازان بتوانند توصیه های مبتنی به علم را به عموم مردم ارائه کنند .
در کشور های ایالات متحده و بریتانیا طبابت تکمیلی و جایگزین بخش جدایی ناپذیر از دوره آموزشی دوره لیسانس بوده و این کتاب نیز به عنوان کتاب درسی که تمام مناظر این بخش را تحت مطالعه قرار می دهد نیز پذیرفته شده است .
حالا نسخه جدید بخش های اصلی مانند Homeopathy  ، Aromatherapy   و Herbalism   به صورت کامل آپدیت شده و دو بخش جدید نیز اضافه شده است . تمام مسائل حقوقی و اطلاعات قانونی  موجود در ایالات متحده ، استرالیا ونیوزیلند نیز شامل کتاب شده است . به علاوه مواد و تحقیقات مبتنی به شواهد آپدیت شده و مطالعات موارد بیشتر اضافه گردیده است . همچنان این کتاب بالای کاربرد و اطلاعات بیشتر تعاملی متمرکز است .

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

              نوعیت فایل : PDF
             حجم فایل : 2.4 MB











دانلود از سایت 4shared










Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید