Treatment of Human Parasitosis in Traditional Chinese Medicine




Treatment of Human Parasitosis in Traditional Chinese Medicine







این کتاب به صورت گسترده برای بررسی موثریت محصولات مشتق شده گیاهی که برای بیشتر از هزار سال توسط طبیبان به اصطلاح طبابت چینایی استفاده می گردد در روشنایی شیموتراپی های اخیر در این زمینه تالیف شده است . هر چپتر این کتاب توسط محققان طبابت چینایی نوشته شده و بر اساس نتایج بدست آمده از پروژه های تحقیقاتی ضد پرازتیک در آلمان تکمیل یافته است .
پرازیت ها و امراض ناشی از آنها یک تهدید عمده صحی در عصر ما می باشند که با افزایش عظیم جمعیت به صورت غیر قابل باور توسط مسافرت انسانها و حمل و نقل گسترده اجناس در سراسر کره زمین ، جهانی شده اند . به علاوه گرم شدن بطی و ثابت کره زمین فرصت ایجاد و شیوع در مناطق جدید را به عوامل مرضی فراهم نموده است .  تحقیقات وسیع در زمینه شیموتراپی از سال 1900 پیشرفت های باور نکردنی در تداوی امراضی که قبلا غیرقابل علاج بودند و نتایج مرگبار به همراه داشتند را نشان میدهند ولی هنوز هم تعداد زیادی از امراض لاعلاج می باشند و البته نباید رشد عوامل مرضی که دارای مقاومت پیشرفته در مقابل مرکبات ستندرد کیمیاوی دارند را از یاد برد .
به این ترتیب این کتاب نه تنها یک رفرنس ارزشمند بلکه حیاتی بوده و اطلاعات مفیدی که توسط تمدن های پیشرفته گذشته بدست آمده بوده را گردآوری نموده است .  از مثال آن میتوان از کنین یا گنه گنه در گذشته و از آرتمیسین که یک دوای مدرن ضد ملاریا در عصر حاضر است نام برد . این کتاب به خوبی اهمیت دواهای گیاهی و قابلیت بلند خلاصه های گیاهی در مقابل پرازیت ها و یا حاملین ناقل امراض پرازیتی (vector)   را بیان داشته است .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

               نوعیت فایل : PDF
              حجم فایل : 6.7 MB













دانلود از سایت 4shared











Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید