Developing Solid Oral Dosage Forms Pharmaceutical Theory & Practice





Developing Solid Oral Dosage Forms Pharmaceutical Theory & Practice







این کتاب برای متخصصان درگیر تحقیق وانکشاف اشکال دوایی فمی دیزاین شده است و اصول فزیکل فارمسی ، بیوفارمسیوتیکس ، فارمسی صنعتی  همراه مناظر مختلف آخرین تکنیک ها و روش ها در علم دواسازی وتکنالوژی را با ارائه مثال ها یا مطالعه موارد در انکشاف محصولات دوایی فمی جامد  را تحت پوشش قرار می دهد . هدف این کتاب ارائه جدید ترین علوم و مهارت مورد نیاز برای طراحی و انکشاف منطقی محصولات جامد فمی میباشد . اهداف اساسی این کتاب آشنایی خواننده با موارد ذیل است :
  •         اساسات تئوری های مدرن فزیکل فارمسی ، بیوفارمسیوتیک و فارمسی صنعتی و کاربرد های آنها در تمام مراحل تحقیق و انکشاف اشکال دوایی فمی
  •         ابزار ها و روش های مدرن تحقیقات قبل از فورمولیشن ، فورمولیشن ، پروسه دیزاین ، خصوصیات
  •         انکشافات جدید ، چالش ها ، تمایلات ، فرصت ها ، مسائل مربوط به مالکیت معنوی و مقررات در انکشاف محصولات جامد
  •         ارائه پوشش جامع و عمیق از آنچه برای انکشاف محصولات دوایی با کیفیت ، مطابق به ستندردهای بین المللی مورد نیازمی باشد .
  •         پوشش وسیع موضوعات شامل طیف کامل انکشاف اشکال دوایی جامد برای مارکت جهانی ، به شمول تکنالوژی ها و علوم آپدیت شده ، تمرین ، کاربردها ، تنظیم ها ، حفاظت از مالکیت معنوی همراه مطالعه موارد در هر چپتر
یک تیم قوی شامل بیشتر از 50 مولف زبده در زمینه های مختلف ، دانش ، مهارت ها و تجارب از صنعت ، مراکز آکادمیک و نماینده گی های تنظیمی در تالیف این اثر همکار بوده اند .

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید


         نوعیت فایل : PDF
        حجم فایل : 9.7 MB












دانلود از سایت 4shared











Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید