Global Pharmaceutical Marketing
Global Pharmaceutical Marketing
در سراسر جهان قانون های گوناگون تمرینی و رفتاری برای صنایع دواسازی و دواها
وجود داشته و عملا تطبیق می گردد که هدف آن حصول اطمینان از تنظیم امور صنایع
دوایی برای بهبود استعمال معقول ادویه و بازار یابی درست ادویه به صورت حرفه ای ،
قانونی و شفاف و مطابقت با ستندرد های کیفیت بلند میباشد . هدف از تالیف این کتاب
کمک به درک بسیاری از قوانین ومقرارت تمرینی و رفتاری و مطابقت بین آن در سراسر
کشور جهان می باشد . این کتاب یک مرور کلی از دستورالعمل ها برای بهبود محصولات
دوایی در تمام ساحات جغرافیایی را ارائه نموده و همچنان شباهت ها و تفاوت ها بین
این قوانین را بین کشور های جهان مورد بحث قرار داده است .
نوعیت فایل : PDF
حجم فایل : 1.5 MB
دانلود از سایت 4shared
Comments
Post a Comment