Cellular and Molecular Immunology 5th edition





Cellular and  Molecular Immunology  5th edition





       


کتاب ایمونولوژی مالیکولی و حجروی یک کتاب آپدیت شده مورد تحسین همگان بوده که حالا ویرایش پنجم آن به سلسله نسخه های محبوب قبلی به چاپ رسیده است  و اطلاعات جدید و دسترسی رایگان به نسخه آنلاین که شامل تصاویر ، انیمیشن های کامل و مفید است میسر ساخته است .  خواننده گان با مطالعه این کتاب  قادر به یادگیری مشاهدات تجربی که زمینه ساز علم ایمونولوژی است در سطوح مالیکولی ، حجروی و تمام اورگانیزم ها و اکتشافات انجام شده  خواهند بود که بر اساس مشاهدات عینی و تجربی آنها استخراج گردیده و درج کتاب گردیده است .

همراه این کتاب شما قادر به دسترسی به نسخه آنلاین این کتاب هستید که یک گنجینه منحصر به فرد تصاویر ، مطالعه موارد ایمونولوژیک ، سوالات به میتود USMLE  و گرفتن نوت به صورت آنلاین را به شما عرضه خواهد نمود .

نسخه چاپی این کتاب با برجسته نمودن مفاهیم علم ایمونولوژی راه را برای مدیریت درست امراض انسانی هموار ساخته است و با ارائه بیش از 365 تصویر تمام رنگه پروسه ها و مفاهیم ایمونولوژیکی  و ساختمان های سه بعدی مالیکول های مهم حیاتی عضویت ، درک موضوعات را آسان ساخته است . همچنان شامل بکس های در یک نگاه اطلاعات تخصصی و تعاریف روش های تکنالوژیکی ،  جداول غنی خلاصه کننده اطلاعات کلیدی ، توضیح نامه شرایط و یک ضمیمه در تکنیک های لابراتواری ایمونولوژیک و ... می باشد .

باید اضافه نمود که این کتاب با این خصوصیات برتر باعث درک بهتر از مفاهیم اساسی علم ایمونولوژی شده و با ارائه جدیدترین یافته های تحقیقاتی مانند سازمان دهی اعضای لمفاوی و میکانیزم های معافیت ذاتی شامل مباحث حجرات تقدیم کننده انتی جن و بیولوژی فعال سازی حجرات T  و ... باعث کارآمد تر شدن این کتاب گردیده است .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

       نوعیت فایل : CHM
      حجم فایل : 47 MB

















دانلود از سایت 4shared








Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید