Dictionary of Alkaloids 2nd ed





Dictionary of Alkaloids  2nd ed








در حالیکه جنجالی ترین مرکبات تحت تحقیق و همچنان بدنام ترین مواد کیمیاوی در جهان الکالوئیدها هستند ولی باز هم به پیمانه وسیع در دواهای جدید از آنها یا ساختمان های مشابه آنها استفاده به عمل می آید . کیمیادانان به طور پیوسته در حال کشف راههای جدید سنتتیک و استفاده از مشتقات الکالوئیدها برای یافتن دواهای موثر برای مبارزه با امراض هستند .

این کتاب اقتباس شده از دیکشنری بی نظیر محصولات طبیعی است و نسخه دوم دیکشنری الکالوئیدها  با ارائه یک  مقدمه بسیط کاملا بازنویسی شده  و تصنیف تمام الکالوئیدهای شناخته شده ، ارائه معلومات مختصر کیمیاوی ، فزیکی و ساختمانی  همچنان  پیش گفتار نوشته شده توسط Geoffrey Cordell  کیمیادان برجسته الکالوئیدها و سردبیر سری کتاب های معتبر کیمیا و بیولوژی الکالوئیدها  دارای پرستیژ خاص در زمینه علم فارمکوگنوزی می باشد .

ویرایش دوم کتاب Dictionary of Alkaloids    نظر به چاپ اول کتاب در سال 1989    دوبرابر بیشتر دارای معلومات می باشد به طور مثال به صورت وسیع اماید های غیر القلی الکالوئیدی را تحت پوشش قرار داده است  و همچنین با اضافه شدن پروفیسور László Szabó  متخصص مشهور الکالوئیدهای ایندول به جمع مولفان کتاب بخش معرفی و طبقه بندی این کلاس بزرگ و مغلق الکالوئیدها به صورت کامل بازنویسی و پر بار تر شده است .

این کتاب انعکاس دهنده  آخرین پیشرفت ها در ساحات اساسی و انکشاف میتود های سنتتیک و تجرید ساختمان های الکالوئیدی جدید از گیاهان مختلف و نقش انزایم های Diels – Adler   در ترکیب دوباره و ایجاد مرکبات مختلف می باشد و به درک ارتباط و وابسته گی ایکوسیستم ها و ترکیب الکالوئیدها و میتابولیت های مربوطه شان توسط گیاهان کمک خواهد نمود .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

        نوعیت فایل : PDF
       حجم فایل : 32.6 MB











دانلود از سایت 4shared











Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید