Transporters as Targets for Drugs






Transporters as Targets for Drugs                  






ترانسپورترها پروتین هایی اند که به صورت وسیع در غشای پلازمایی حجرات موجود بوده و وظیفه تنظیم نقل و انتقالات مالیکول های کوچک را به داخل وخارج حجره به عهده دارند ، همچنان ترانسپورترها نقش مهمی را در انتقالات کیمیاوی بین نیورونها در CNS دارند به طور مثال  کنترول غلظت نیوروترانسمیتر ها در فاصله ساینپسی را به عهده دارند .

امروزه  اکثر ترانسپورتر هدف اصلی را در تطبیق اکتشافات دوایی در CNS  را تشکیل میدهند این مالیکول ها از قدیم هم مورد توجه بوده اند که می توان کشف انتی دپرسانت های سه حلقوی (TCAs) در بیش از نیم قرن پیش را مثال آورد .

استفاده از نهی کننده گان ترانسپورتر برای تنظیم غلظت ساینپسی ناقلین عصبی یک روش در کشف دواهای مستعمله در تداوی امراض عصبی است .   این جلد پیشرفت های انجام شده بالای انتقال دهنده ها در طی 10 سال  اخیر را انعکاس میدهد و مورد علاقه برای دانشمندان دخیل در تحقیقات دوایی در صنایع دواسازی ، بیوتکنالوژی و مراکز آکادمیک خواهد بود .

دراین کتاب به تعقیب یک فصل مروری بر اطلاعات عمومی ، هفت چپتر نوشته شده توسط کارشناسان برجسته ، طیف وسیعی از موضوعات مربوط به ترانسپورتر ها را انعکاس خواهد داد.  معلومات ارائه شده در این کتاب را می توان به پیشرفت های اخیر در ساختمان بیولوژی ناقلین و تاثیر آن بر ساختمان و روش دیزاین دوا و لیگاند برای توموگرافی انتشاری پوزیترون و اهمیت تصویر سازی مالیکولی در درک آسان اطلاعات کلینیکی نام برد . همچنان روش های کیمیای دواسازی ترسیم کشف نهی کننده گان انتخابی سیروتونین ، نهی کننده گان بازجذب نورادرنالین و دوپامین ،  تلاش های اخیر جهت کشف نهی کننده گان مختلظ باز جذب انواع مختلف نهی monoamine  ،  انکشافات در نهی کننده گان انتقال دهنده های Glycine   و کشف زیر مجموعه    نهی کننده گان  انتخابی EAAT .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید


        نوعیت فایل : PDF
       حجم فایل : 4.8 MB












دانلود از سایت 4shared











Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید