Pocket Prescriber 2010




Pocket  Prescriber 2010







این کتاب بر اساس ویرایش های موفق و محبوب قبلی مجموعه  کتاب های Pocket Prescriber  بوده  وبه صورت  کاملا آپدیت شده با ارائه  دواهای جدید ، حذف دواهای غیر رایج در مارکت و انعکاس آخرین تغییرات در دوزاژ و عمل نسخه نویسی ترتیب یافته است .  معلومات دوایی ارائه شده شامل دوزاژ ، موارد استعمال ،  عدم استطباب ، عوارض جانبی و انترکشن های دوایی می باشد .
این کتاب جایگاه ویژه ای در ارائه معلومات ضروری فارمکولوژی کلینیکی برای داکتران مصروف دارد و با تمرکز بر 500   دوای کلیدی مورد استعمال در یک لیست A   تا  Z  و اجتناب از سختی مطالب و آسانی برای مطالعه به یک مجموعه کاربر پسند و محبوب مبدل گشته است .
یک بخش مهم این کتاب به مشکلاتی که معمولا یک نسخه نویس با آن مواجه می شود اختصاص دارد و در مسائلی مانند انتخاب دواها از بین اقلام مشابه ( مانند انتی بیوتیک ها و دواهای ضد فشار خون ) و راهنمای عملی در اکثر حالات اضطراری مانند آنافیلاکسی و Overdosage   مدد رسان نسخه نویسان است .
این کتاب اساسا برای داکتران تازه کار طراحی شده ولی به عنوان یک کتاب بازبینی  شده ارزشمند و قابل دسترس برای محصلین طب و همچنان یک راهنمای عملی برای نرس ها و فارمسستان تجویز کننده دوا قابل استفاده می باشد .

برای دانلود بروی آیکون  ذیل کلیک کنید
  
                    نوعیت فایل  : PDF
                    حجم فایل : 1.4 MB

















دانلود از سایت 4shared















Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید