British National Formulary 61




British National Formulary 61





این کتاب به عنوان راهنمای معتبر در نسخه نویسی ، توزیع و تجویز دواها برای تمام متخصصان مراقبت های صحی مطرح می باشد که توسط مشاورینی از کارشناسان کلینیکی گردآوری شده وبه طور مستمر آپدیت می گردد و انعکاس دهنده آخرین شواهد از تمام منابع معتبر سراسر جهان می باشد و به صورت اساسی یک رفرنس و راهنمای آپدیت در نسخه نویسی ، توزیع ، تجویز و نظارت بر دواها می باشد .
نه تنها BNF  یک چارچوب وسیع قبول شده برای مدیریت دوایی امراض شایع است ، همچنان شامل جزئیات دواهای تجویز شده در انگلستان و رفرنس خاص برای استفاده از آنها شامل احتیاط ها ، عدم استطباب ، عوارض جانبی ، دوزاژ و قیمت های مرتبط آن می باشد.  این امر باعث می شود که تداوی هر شخص مناسب و مرتبط به نیازهای فردی هر شخص مریض شود .
کتاب BNF  هر 6 ماه یکبار توسط یک تیم مجرب فارمسست ها همراه هدایت و تصدیق یک شبکه داکتران برجسته و نظارت توسط کمیته فورمولر  به صورت مشترک با نماینده ها از تمام حوزه های کاری کلینیکی آپدیت می گردد .  این کتاب در حال حاضر بهترین شیوه و دستورالعمل های حقوقی و حرفوی مرتبط به استفاده از دواها را انعکاس می دهد به همین خاطر وسیعا به عنوان رفرنس معیاری در تمام محافل به عنوان رفرنس اساس و با صلاحیت یاد می شود .

برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

             نوعیت فایل : PDF 
           حجم فایل : 9 MB   
















دانلود از سایت 4shared






Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید