Patient Assessment in Pharmacy Practice 2nd Ed






Patient Assessment in Pharmacy Practice 2nd  Ed        
 



آیا محصلین یا متخصصین فارمسی مهارت های عملی ارزیابی مریض را خواهند آموخت ؟
کتاب ارزیابی مریض در مهارت  فارمسی  دقیقا همان کتاب است که برای این منظور نوشته شده است و یک منبع جامع و آموزنده برای نیل به این هدف می باشد. تمرکز این کتاب بر ارزیابی مریض بر مهارت های معاینات فزیکی از دیدگاه فارمسی می باشد ، همچنان  اطلاعاتی در مورد چگونگی جمع آوری اطلاعات مریض ، تشخیص مشکلات مربوط به دوا و انکشاف یک پلان مراقبت صحی مناسب حال مریض را ارائه می دارد .
هدف مولفان از تهیه این کتاب عملی مربوط به مهارت های ارزیابی مریض برای تمرین در فارمسی ،نبود این گونه منابع مختص به فارمسستان بوده تا با این کتاب باعث انکشاف و بهبود مهارت های ارزیابی مریض با استفاده از معلومات ذهنی و عینی شود .  
این کتاب شامل دو بخش است که بخش اول حاوی معلومات عمومی در مورد ارزیابی مریض و نقش دواساز در آن است و مهارت های اساسی برای دواسازان مانند ملاحظات فرهنگی ، گرفتن تاریخچه و پرنسیپ های ارزیابی را عرضه می کند .  بخش دوم کتاب شامل ارزیابی مریض مربوط به سیستم های خاص عضویت و منطقه به شمول   A&P و علایم شناسی ، مهارت های مصاحبه و سوالات و تکنیک های ارزیابی همراه در نظر داشت موارد مطالعات کلینیکی و شجره تصامیم کلینیکی می باشد ، همچنان مباحث مخصوص اطفال و افراد مسن نیز آورده شده است و در آخر کتاب نیز فهرست معانی اصطلاحات نیز آورده شده ا ست . ناگفته نباید گذاشت که در جایجای این کتاب جداول خلاصه شده از معلومات مهم که به درک درست از روش های مختلف ارزیابی نیز درج شده است . همراه این کتاب یک وب سایت فلم های مختلف برخورد فارمسست و مریض به اضافه صدها مطالب دیگر به شمول صداهای قلب و شش را برای آموزش مزید در اختیار خواننده کتاب قرار داده است .


برای دانلود بروی آیکون ذیل کلیک کنید

               
نوعیت فایل : PDF
               حجم فایل : 24  MB














دانلود از سایت 4shared









Comments

Popular posts from this blog

اداره استفاده معقول ادویه

پایان نامه تحصیلی داکتر صاحب وحدت الله " درخانی"

کتاب های طبی فارسی دری برای اندروید